Ons retourbeleid vind u hieronder:
Beschadiging/breuk door levering pakketdienst
Als uw pakket beschadigd bij u bezorgd wordt, is dit uiteraard erg vervelend. Wij vragen u dan ook een foto van het ongeopende pakket naar ons algemene email adres te sturen. Onze gegevens vind u op de contactpagina. Zijn uw producten in het pakket beschadigd/defect? Vermeld dit dan ook. Vermeld uw voor- en achternaam en uw ordernummer. Wij vragen u ook het retourformulier ingevuld mee te sturen. Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen voor een passende oplossing.
Terugbetaling of vervanging van product
Mocht uw bestelling niet naar wens zijn, kunt u dit aangeven middels het retourformulier. Indien het verkeerde artikel geleverd is, zullen wij zorg dragen dat na ontvangst van uw retour u alsnog het juiste product ontvangt. Uw retourkosten zullen wij vergoeden.
Sale items
Items die in de sale gekocht zijn kunnen niet meer geretourneerd worden.
Vervanging defect/breuk
Wij vervangen alleen artikelen op het moment dat er een defect in het product zit. Dat wil zeggen dat een telefoonkabel defect kan zijn zonder uw toedoen. Lampen kunnen een breuk bevatten vanwege transport of het gewoonweg “niet doen”. Wij vragen u het retourformulier in te vullen en de producten te retourneren. Wij zullen de producten dan testen op defect. Mocht er om wat voor reden aanleiding zijn van schade of breuk door uw toedoen vergoeden wij deze producten niet. Ook als blijkt dat uw product niet defect is kunnen wij hiervoor geen vergoeding geven. Wij kunnen het product dan opnieuw naar u opsturen op (uw) eigen kosten.