Veelgestelde vragen

Laatst geupdate op 4 Januari 2024

Als het antwoord op uw vraag niet tussen de meestgestelde vragen staat kunt u terecht op onze contact pagina. Klik hier om naar de contactpagina te gaan.

Op de contactpagina kunt u een contactformulier invullen en proberen wij altijd om binnen één werkdag uw vragen te beantwoorden.

Als u een order wilt annuleren, check dan eerst of deze nog niet verzonden is. Als u een track en trace code heeft ontvangen in de mail kunnen wij uw order niet meer annuleren. Deze is dan al verzonden.

Als u nog geen track en trace code ontvangen heeft neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen u helpen de order te annuleren en zorgen dat u het geld zo snel mogelijk terug krijgt.

Een product retourneren is mogelijk tot 14 dagen na aankoop. Retourneren is altijd op eigen kosten.

Als het bestelde product beschadigd bezorgd wordt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen uw retourkosten vergoeden.

Voor meer informatie kijk op onze pagina voor het retourbeleid.

Ons retourbeleid vind u hieronder:

Beschadiging/breuk door levering pakketdienst

Als uw pakket beschadigd bij u bezorgd wordt, is dit uiteraard erg vervelend. Wij vragen u dan ook een foto van het ongeopende pakket naar ons algemene email adres te sturen. Onze gegevens vind u op de contactpagina. Zijn uw producten in het pakket beschadigd/defect? Vermeld dit dan ook. Vermeld uw voor- en achternaam en uw ordernummer. Wij vragen u ook het retourformulier ingevuld mee te sturen. Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen voor een passende oplossing.

Terugbetaling of vervanging van product

Mocht uw bestelling niet naar wens zijn, kunt u dit aangeven middels het retourformulier. Indien het verkeerde artikel geleverd is, zullen wij zorg dragen dat na ontvangst van uw retour u alsnog het juiste product ontvangt. Uw retourkosten zullen wij vergoeden.

Sale items

Items die in de sale gekocht zijn kunnen niet meer geretourneerd worden.

Vervanging defect/breuk

Wij vervangen alleen artikelen op het moment dat er een defect in het product zit. Dat wil zeggen dat een telefoonkabel defect kan zijn zonder uw toedoen. Lampen kunnen een breuk bevatten vanwege transport of het gewoonweg “niet doen”. Wij vragen u het retourformulier in te vullen en de producten te retourneren. Wij zullen de producten dan testen op defect. Mocht er om wat voor reden aanleiding zijn van schade of breuk door uw toedoen vergoeden wij deze producten niet. Ook als blijkt dat uw product niet defect is kunnen wij hiervoor geen vergoeding geven. Wij kunnen het product dan opnieuw naar u opsturen op (uw) eigen kosten.

Wij maken gebruik van de betaalmogelijkheden iDeal en Klarna achteraf betalen.

Betalen met iDeal werkt zo:

  • Je bestelt een product
  • Kies iDEAL als betaalmethode
  • Selecteer de bank waar je jouw bankzaken online regelt
  • Je komt direct in het bekende internetbankierprogramma van jouw bank
  • De relevante gegevens van je aankoop zijn al ingevuld
  • Op de voor jou bekende manier keur je de betaling goed
  • Je ontvangt een bevestiging van jouw bank
  • Je keert terug naar onze webwinkel, bestelling en betaling geslaagd!

 

Betalen met Klarna achteraf betalen werkt zo:

Kies voor Klarna om eerst je bestelling to ontvangen en daarna te betalen binnen 30 dagen. Wanneer de aankoop wordt goedgekeurd door Klarna kan je de bestelling voltooien zonder kredietkaartnummers of complexe informatie.

De betaaltermijn van 30 dagen start zodra je aankoop wordt opgestuurd.

Via e-mail ontvang je de betaalinstructies. Je kunt betalen op de uiterste betaaldatum of eerder, wanneer dit je uitkomt. Betalen kan online of in de Klarna app met Bancontact of kredietkaart.

Boven de €50,- euro berekenen wij geen verzendkosten.

Onder de €50,- euro berekenen wij €7,95 verzendkosten.

Retourneren is op eigen kosten. Voor meer informatie lees “wat is jullie retourbeleid?”.

Wij kunnen geen vaste levertijden aanbieden. Wel kunnen wij garanderen dat als u voor 16:00 uur besteld, wij dezelfde dag uw order opsturen.

Bestellingen die na 16:00 uur geplaatst worden, zullen de volgende dag opgestuurd worden.

Na aankoop van uw bestelling gaan wij uw order verwerken.

Als deze aan de bezorgdienst is overgedragen zullen wij u een track en trace link sturen via email. Op deze manier kunt u uw bestelling volgen.

Als u niet zeker weet welke olie – of koelvloeistof uw auto nodig heeft, neem dan contact met ons op.

Wij zullen kijken welke olie -of koelvloeistof geschikt is voor uw voortuig.

Neem contact op via het contactformulier en laat uw kenteken achter in het bericht.

Klik hier om naar de contactpagina te gaan.

Stond het antwoord waar u naar op zoek was er niet tussen?

Neem contact met ons op via het contactformulier op de homepagina.

Navigation

Winkelwagen

Close
Viewed

Recently Viewed

Close

Great to see you here !

Er wordt een wachtwoord naar uw e-mailadres verzonden.

Already got an account?

Snel bekijken

Close

Categorieën