Op deze pagina leest u hoe u een retourzending kunt aanvragen en wat de voorwaarden hiervan zijn.
Algemeen
U heeft een retourrecht van 14 dagen om uw bestelling te retourneren. Na deze periode kunt u de bestelling niet meer retourneren.
Zodra wij uw retour zending (het product is terug op locatie) hebben ontvangen, hanteren wij een verwerkingstermijn van 14 dagen om uw retour te verwerken en terug te betalen – of het product te vervangen.
Het product dient in de originele verpakking geretourneerd te worden. Geopende vloeistof flessen mogen niet geretourneerd worden. Mocht u in het geval van telefonie of lampen/batterijen/zekeringen een defect artikel ontvangen, kunt u deze geopend retourneren. Bewaar wel de originele verpakking en stuur deze mee terug.
Verpak de producten die u retour wilt sturen netjes in een doos! Bij beschadiging om en aan producten door transport van retour of stickers kunnen wij uw retour helaas niet verwerken.
Om uw retouraanvraag te kunnen verwerken, vragen wij u het retourformulier in te vullen. Het formulier kunt u via deze link invullen. Zodra wij de aanvraag en het pakket in goede staat ontvangen hebben zullen wij uw retour verwerken. Het is van belang dat u de juiste gegevens vermeld op uw pakket.
Onze gegevens zijn:
GCC Retail Service
De Beverspijken 23
5221 EE, ‘s-Hertogenbosch
Let op! Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Beschadiging/breuk door levering pakketdienst
Als uw pakket beschadigd bij u bezorgd wordt, is dit uiteraard erg vervelend. Wij vragen u dan ook een foto van het ongeopende pakket naar ons algemene email adres te sturen. Onze gegevens vind u op de contactpagina. Zijn uw producten in het pakket beschadigd/defect? Vermeld dit dan ook. Vermeld uw voor- en achternaam en uw ordernummer. Wij vragen u ook het retourformulier ingevuld mee te sturen. Wij zullen z.s.m. contact met u opnemen voor een passende oplossing.
Terugbetaling of vervanging van product
Mocht uw bestelling niet naar wens zijn, kunt u dit aangeven middels het retourformulier. Indien het verkeerde artikel geleverd is, zullen wij zorg dragen dat na ontvangst van uw retour u alsnog het juiste product ontvangt. Uw retourkosten zullen wij vergoeden.
Producten in de aanbieding
Producten die in de aanbieding gekocht zijn, kunt u retourneren. U krijgt dan de waarde terug die u op moment van aankoop betaald heeft. De prijs op moment van aankoop is geldig. Dat wil zeggen dat als een product €20 euro kost en wij het product afprijzen naar €15 euro dat, op moment van aankoop, de prijs van €15 euro geld. Als na aankoop de afprijzing er vanaf gaat en de originele prijs van €20 euro weer op de website gehanteerd wordt en consument besluit om het product te retourneren, u van ons het aankoop bedrag van €15 euro terug gestort krijgt.
Vervanging defect/breuk
Wij vervangen alleen artikelen op het moment dat er een defect in het product zit. Dat wil zeggen dat een telefoonkabel defect kan zijn zonder uw toedoen. Lampen kunnen een breuk bevatten vanwege transport of het gewoonweg “niet doen”. Wij vragen u het retourformulier in te vullen en de producten te retourneren. Wij zullen de producten dan testen op defect. Mocht er om wat voor reden aanleiding zijn van schade of breuk door uw toedoen vergoeden wij deze producten niet. Ook als blijkt dat uw product niet defect is kunnen wij hiervoor geen vergoeding geven. Wij kunnen het product dan opnieuw naar u opsturen op (uw) eigen kosten.
Hulp nodig?
Wij staan graag voor uw klaar! U kunt het contactformulier invullen op de contact pagina of contact opnemen via telefoonnummer 0416 38 33 87. Onze gegevens vind u tevens op de contactpagina.
Volg ons op Instagram en TikTok!