Algemene Voorwaarden

Inhoudsopgave

Artikel 1 – Algemeen

Artikel 2 – Prijzen en leveringskosten

Artikel 3 – Bestellen

Artikel 4 – Betaalmethoden

Artikel 5 – Levering

Artikel 6 – Retourzending

Artikel 7 – Gebreken

Artikel 8 – Aansprakelijkheid

Artikel 9 – Klachten afhandeling

Artikel 10 – Bedrijfsgegevens

 

Artikel 1 – Algemeen

  • Dit document betreft informatie wat je van ons als verkoper kunt verwachten, maar ook wat wij van jou als koper verwachten. Met wij bedoelen we GCC Retail Service.
  • De algemene voorwaarden zijn van toepassing wanneer je een bestelling bij ons plaatst.
  • Door het plaatsen van een bestelling ga je ermee akkoord dat je gebonden bent aan deze algemene voorwaarden.
  • Wij hebben het recht de voorwaarden aan te passen, maar de voorwaarden die je op het moment van je aankoop goedkeurt, blijven altijd van toepassing op die specifieke aankoop.

 

Artikel 2 – Prijzen en leveringskosten

2.1 De prijzen die in de Winkel worden weergegeven, zijn inclusief de wettelijke belasting over de toegevoegde waarde, ook wel BTW te noemen.

2.2 Bij de Winkelwagen worden de totale kosten voor je aankoop weergeven. Bij besteding boven de €50,- vervallen de verzendkosten. Onder de €50,- berekenen wij €7,95.

2.3 Kortingscodes en aanbiedingen worden van tijd tot tijd aangeboden. Dergelijke aanbiedingen zijn alleen geldig in de periode die is aangegeven voor dergelijke aanbiedingen. Om de aanbieding/kortingscode te gebruiken dien je deze in te voeren voor je de betaling afrond. Wij kunnen de korting niet achteraf meer verwerken.

 

Artikel 3 – Bestellen

3.1 Een order plaatsen werkt als volgt: Verzamel de producten in je winkelwagen door op de knop “aan winkelwagen toevoegen” te klikken. Wil je de totale bestelling bekijken en afrekenen, dan klik je op het “tas” icoontje en op bekijk winkelwagen.

3.2 Ben je van gedachten veranderd? Je kunt in het winkelwagentje heel gemakkelijk producten verwijderen door op het kruisje te klikken. Hierna zal het ongewenste product verwijderd worden.

3.3 Het kan om verschillende redenen gebeuren dat we je bestelling niet goedkeuren. Als we een product ontdekken met een defect, waar we geen verdere voorraad meer van hebben, zijn wij genoodzaakt een andere oplossing aan te bieden, of de bestelling te annuleren en je betaling terug te betalen.

 

Artikel 4 – Betaalmethoden

4.1 Wij bieden een veilige betaling aan via iDeal. Tijdens het proces word je doorgestuurd naar je bank om de betaling te voltooien. Je krijgt de mogelijkheid om met iDeal te betalen als je online bankiert. Je betaling wordt onmiddellijk van je bankrekening afgeschreven.

4.2 Wij bieden ook de optie Klarna Achteraf betalen aan. Uw betaling is rechtstreeks aan Klarna. Na het opsturen van uw bestelling krijgt u van Klarna een mail met instructies over hoe en wanneer u moet betalen.

 

Artikel 5 – Levering

5.1 Na plaatsing van een bestelling gaan wij ervoor zorgen dat de bestelling ingepakt en verstuurd gaat worden.

5.2 Op de home pagina staat vermeld dat wij bestellingen voor 16:00 uur dezelfde dag verwerken en opsturen. Bestellingen na 16:00 worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verstuurd.

5.3 Na het opsturen van het pakket zullen wij een track & trace link versturen naar het email adres waarmee de bestelling geplaatst is.

5.4 Wanneer de bestelling niet bezorgd kan worden, omdat u niet thuis bent, dan zal de bezorgdienst het pakket naar het dichtstbijzijnde pakketpunt brengen. Het pakket dient binnen een aangegeven tijd opgehaald te worden. Als het pakket niet op tijd opgehaald wordt, dan wordt de bestelling terug verzonden naar ons. Indien hier kosten bij komen, zijn wij genoodzaakt de kosten door te berekenen. Dat betekend dat wij dit verrekenen met uw betaling van de huidige bestelling. Het restant bedrag zal worden teruggestort.

 

Artikel 6 – Retourzending

6.1 Consumenten hebben recht van retour. Dat wil zeggen dat wij een termijn verschaffen waarin u een product – of volledige bestelling – aan ons kunt retourneren binnen 14 dagen.

6.2 Je kunt op de volgende manier retourneren: Op de pagina “retourneren” vind je een formulier dat ingevuld kan worden. Stop het retourformulier in de doos bij de producten die je terug wil sturen. Het pakket dient op eigen kosten opgestuurd te worden.

6.3 Indien er breuk of defecten zijn wegens transport, dan vergoeden wij de retourkosten. Deze zullen wij terugbetalen na ontvangst van de retour.

6.4 Indien het retourformulier niet correct ingevuld wordt, kunnen wij de retour niet juist verwerken. Let daarom goed op dat je het formulier correct invult en dat je de juiste producten terug stuurt.

6.5 Wij geven een volledige teruggave terug, indien het product in dezelfde staat wordt geretourneerd als dat wij het verstuurd hebben.

 

Artikel 7 – Gebreken

7.1 Als er een probleem is met het product wat je besteld hebt, neem dan contact met ons op. Wij zijn verplicht het product te leveren wat besteld is, in correcte en nette staat. Als er om wat voor reden een probleem met het product is, dien je als consument contact met ons op te nemen. Zo kunnen wij beoordelen of er een lek, defect of transport schade is geleden.

7.2 Als wij een bestelling niet volledig leveren, dient de consument contact op te nemen. Doormiddel van een foto van de bestelling en controle van de pakbon kunnen wij nakijken of het in onze voorraad overeenkomt. Indien wij een fout gemaakt hebben, zullen wij zorg dragen dat het product op onze kosten alsnog bezorgd wordt.

7.3 Indien ervoor gekozen wordt dat het ontbrekende of defecte product niet meer gewenst is, kan dit aangegeven worden middels het contactformulier. Wij zullen de kosten vergoeden.

 

Artikel 8 – Aansprakelijkheid

8.1 Wij zullen alle redelijke zorg en inspanning leveren om ervoor te zorgen dat prijzen, producten en voorraden actueel blijven. Als blijkt dat de voorraad niet correct gecontroleerd is en wij geen voorraad van het bestelde product meer hebben, bieden wij het volgende aan: terugbetaling van het niet-voorradige product, of eerste mogelijkheid levering van het bestelde product.

8.2 We proberen zo nauwkeurig mogelijk omschrijvingen te plaatsen bij producten zodat duidelijk is wat er van het product verwacht kan worden en wat de werking ervan is.

 

Artikel 9 – Klachten afhandeling

9.1 Als er een klacht is over producten of diensten, neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij proberen hier binnen 3 werkdagen op te reageren en te zorgen voor een passende oplossing.

 

Artikel 10 – Bedrijfsgegevens

GCC Retail Service (GCC)

Gevestigd: de Beverspijken 23, 5221 EE ’s-Hertogenbosch

Kamer van koophandel nummer: 17219237

BTW-nr.: NL001739152B13

Tel.: 0416 38 33 87

Email: info@gccretailservice.nl

Volg ons op Instagram en TikTok!
Navigation

Winkelwagen

Close
Viewed

Recently Viewed

Close

Fijn om u te zien !

Er wordt een wachtwoord naar uw e-mailadres verzonden.

Heeft u al een account?

Snel bekijken

Close

Categorieën

Selecteer een Afleverpunt